معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد؛

اجرای طرح‌های جدید در پارک باغ ملی یزد/ استفاده مردم در نوروز 97

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت:در آینده ای نزدیک شاهد پیوند رودخانه با باغ و ایجاد فضایی زیباتر از گذشته خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مجتبی فرهمند معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: پروژه مرمت باغ ملی از 2 ماه پیش آغاز شد که انتظار داریم این طرح تا پایان امسال تکمیل شود.

 فرهمند افزود : در خصوص حصار کشی و اجرای طرح جدیدی بر روی پارک باغ ملی یزد با توجه به سابقه طولانی این باغ و تداعی حس نوستالژی برای نسل های گوناگون و همچنین ارتباط مردم با شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد، تصمیم گرفتیم تا با فراخوانی از طرح های برگزیده معماران برای تغییرات در این مکان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: طرحی به انتخاب اعضایی متشکل از کارشناسان و مشاوران معماری و شهرسازی مورد تایید قرار گرفت و این پروژه از 2 ماه پیش آغاز به کار شد که انتظار داریم فاز 1 این طرح تا پایان امسال تکمیل شود.

 فرهمند گفت: با توجه به اینکه باغ ملی مکانی برای ورزش، دورهمی و بازدید بازنشستگان است لذا امیدواریم با زیبا سازی این پارک شاهد استقبال حداکثری آحاد مردم باشیم  و این مکان بتواند بهتر از گذشته پذیرای عموم مردم باشد.

وی یادآور شد: پارک باغ ملی در مجاورت رودخانه قرار دارد  ما بنا داریم تا نهایت استفاده را برای اتصال این رودخانه به پارک ببریم و در آینده ای نزدیک شاهد پیوند رودخانه با باغ و ایجاد فضایی زیباتر از گذشته خواهیم بود.

 فرهمند ادامه داد: این پروژه شامل 3 فاز می‌باشد که فاز اول که فضای داخلی پارک را در برمی گیرد تا انتهای سال اجرایی اتمام می‌شود و 2 فاز دیگر در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم در آینده شاهد فضایی بسیار مطلوب و دلنشین برای همشهری های عزیزمان خواهیم بود.

شهر یزد در حال حاضر سه شهربازی تحت پوشش سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شامل پارک شادی، پارک کوهستان و پارک بزرگ شهر و تعداد زیادی فضاهای بازی دارای مدیریت بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ ی

تکمیل پروژه پیوند رودخانه با باغ تاپایان سال در یزد

برچسب ها: شهرساری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.