برگزاری طرح شمیم معرفت با حضور ۱۲۰ دانشجو از دانشگاه‌های آزاد سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: ۱۲۰ دانشجوی نخبه و برگزیده واحد‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: ۱۲۰ دانشجوی نخبه و برگزیده واحد‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با شرکت در طرح «شمیم معرفت» از ویژه برنامه‌های معرفتی و بصیرتی این طرح بهره مند می‌شوند.

محمدرضا زاهدشیخی افزود : طرح شمیم معرفت با هدف بصیرت افزایی، افزایش بینش سیاسی و انقلابی با شرکت فعال دانشجویان نخبه و برگزیده از واحد‌های استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار می‌شود.


وی افزود: در این طرح ۶۰ دختر و ۶۰ دانشجوی پسر از تجربیات و آموزه‌های هفت نفر از اساتید برتر دانشگاه بهره می‌گیرند.


وی ادامه داد: این طرح با اولویت فعالان فرهنگی دانشجویی، تشکل‌های سیاسی و کانون‌های فرهنگی و انقلابی فعال در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان که دارای روحیه انقلابی و جهادی هستند برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: سرفصل‌های دوره آموزشی و بصیرتی شمیم معرفت شامل معرفت و بینش انقلابی، غرب شناسی، طرح کلی مبانی اندیشه اسلامی و نظام فکری انقلاب اسلامی، منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این دوره برگزار می‌شود.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این طرح از دهم بهمن ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در این شهر بندری آغاز و ۱۴ بهمن ماه به کار خود خاتمه می‌دهد که در پایان به شرکت کنندگان در این طرح گواهینامه پایان دوره تعلق می‌گیرد.


زاهد شیخی تاکید کرد: در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی و معرفتی، برگزاری تور‌های تفریحی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، مناسبت‌های مذهبی و قرائت ادعیه‌های هفتگی، روایتگری حماسه‌های دوران دفاع مقدس و دیگر برنامه‌های جذاب نیز اندیشیده شده که به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/گ

طرح شمیم معرفت در دانشگاه های آزاد سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار