استاندار خراسان رضوی؛

مستندسازی تاریخ انقلاب، رسالت همه ما است

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز تلاش برای مستند سازی تاریخ انقلاب رسالت ماست و باید در این راستا به صورت جدی ورود یافته و با استفاده از ظرفیت های جدید این دوره ارزشی از تاریخ کشور را به نسل جوان منتقل کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رشیدیان در دیدار با مدیر حوزه هنری استان گفت: بخشی از این امر را می توان با استفاده از ظرفیت و کمک سندهای زنده ظلم و جنایات پهلوی که هنوز زخم های شکنجه رژیم ستم شاهی را بر جسم و جان خود دارند در راستای نگارش و چاپ تاریخ سال های منتهی به انقلاب محقق کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم در نشر، توجه به نیازهای مخاطبان است، افزود: در این میان پیام های فرهنگی را باید در قالب های متنوع اعم از شعر، رمان و فیلمنامه و فیلم و غیره متناسب با شرایط سنی و اقشار مختلف جامعه تهیه و تدوین کرد.

رشیدیان گفت: برای جذب بیشتر مخاطبان و اثرگذاری بهتر، باید ویترین متنوعی با بهره گیری از ظرفیت های هنری اصیل برآمده از ارزش های دینی و ملی و ذوق و ظرفیت های جوانان هنرمند استان مان فراهم کنیم .

وی با اشاره به سالروز تولد حکیم توس، فردوسی بزرگ شاعر نامدار شعر و ادب پارسی، گفت: فردوسی به حق احیاء کننده زبان فارسی در قالب بی نظیر شعر حماسی است و تعلق خاطر او به ارزش های دینی و ملی در جای جای حاصل عمر این حکیم فرزانه موج می زند.

استاندار خراسان رضوی گفت: شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی برای جامعه بسیار ارزشمند و دارای محتوایی غنی است که باید از ظرفیت آن برای تقویت هویت ملی، اسلامی و تقویت سرمایه اجتماعی بهره بگیریم.

انتهای پیام// م.م

دیدار مدیرحوزه هنری خراسان رضوی با استاندار

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.