رتبه برتر منطقه در کنترل پایدار سوخت نیروگاهی

مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در زمینه کنترل پایدار سوخت نیروگاهی حائز رتبه برتر درسطح کشور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛محمود آقامحمدیان مدیرشرکت فرآورده های نفتی استان از روند تامین سوخت نیروگاهی خبر داد و گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده در ۱۰ ماه  امسال بالغ بر ۸۵ میلیون و ۷۳۳ هزار لیتر فراورده نفتگاز که به عنوان سوخت ذخیره جهت مصرف در مواقع قطعی گاز در اختیار نیروگاه سلطانیه زنجان قرار داده می شود، مصرف و از ایجاد هر گونه وقفه در روند فعالیت نیروگاه پیشگیری شده است.

وی افزود: که این میزان مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود ۵۵ میلیون و ۷۳۵ هزار لیتر از رشد ۵۴ درصدی برخوردار بوده و شرکت پخش منطقه زنجان نسبت به تامین سوخت مورد نیاز اقدام نموده است که بخش قابل توجهی از آن بوسیله خط لوله و بخشی نیز بوسیله نفتکشهای جاده پیما حمل و به نیروگاه تحویل شده است.

آقا محمدیان گفت:در سایه تعاملات فی مابین شرکت پخش فراورده های استان زنجان و نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه در زمینه کنترل پایدار سوخت نیروگاهی حائز رتبه برتر درسطح کشور شده است و همکاران منطقه به صورت مستمر و ماهیانه ضمن مراجعه به نیروگاه نسبت به کنترل روند دریافت , نگهداشت و مصرف نفت گاز تحویلی به نیروگاه اقدام می نمایند .

انتهای پیام/ن

مصرف بیش از ۸۵ میلیون لیتر نفتگاز در نیروگاه سلطانیه زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.