لزوم تشکیل خانه تشکل‌های مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم تشکیل خانه تشکل‌های مردم نهاد در استان تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ آذر صفایی‌نیا صبح امروز در دیدار با اعضای تشکل‌های مردم نهاد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه سازمان و تشکل‌های مردم نهاد گفت: این سازمان‌های مردم نهاد دغدغه رفع مسائل و مشکلات جامعه را دارند و ظرفیت خوبی هم برای رفع معضلات به شمار می‌روند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فراگیر شدن فعالیت‌های این تشکل‌ها افزود: تشکل‌ها از ظرفیت مردم بیشتر استفاده کنند تا برنامه‌ها بازدهی مناسبی داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم تهیه برنامه مدون برای تشکل‌های مردم نهاد گفت: جهت اطلاع‌رسانی، تبلیغ و جذب نیرو و همچنین بازتاب عملکرد تشکل‌های مردم نهاد، فعالیت‌های آنان از طریق رسانه‌ها انعکاس داده شود.

این مسؤول عنوان کرد: تشکل‌های مردم نهاد به منظور نهادینه کردن آموزش‌ها و جهت گرفتن نتیجه مطلوب، فعالیت‌های خود را از مدارس شروع کنند، ضمن اینکه تشکل نهضت سبز زاگرس که نیازمند عضوگیری است این کار را از طریق فراخوان عمومی انجام دهد.

صفایی‌نیا در ادامه سخنان خود بر ضرورت تشکیل خانه تشکل‌ها در استان تأکید کرد و گفت: جهت ایجاد فضایی به منظور تعامل رفتاری و فکری و ارتقاء سایر تشکل‌ها این خانه احداث شود که دفتر امور اجتماعی استارت این کار را زده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به ایجاد تشکل در حوزه بانوان افزود: در زمینه اعتیاد زنان در سطح تشکل‌ها، اقداماتی صورت گیرد تا شاهد افزایش این پدیده خانمان‌سوز در میان زنان جامعه نباشیم.

 انتهای پیام/غ

فعالیت تشکل‌ها در زمینه اعتیاد بانوان

برچسب ها: اعتیاد ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.