برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان درقم

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان برای حضور در دور انتخابی بازی‌های پارآسیایی جاکارتا با حضور ۱۲ بازیکن در قم آغاز به کار کرد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان از دوشنبه شب به طور رسمی در قم آغاز شد و بازیکنان و کادر تیم ملی، نخستین جلسه تمرینی خود را در سالن شهید رضاییان قم پشت سر گذاشتند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران خود را برای دومین حضور پیاپی در بازی‌های پارآسیایی آماده می‌کند و برای این منظور باید در مسابقات انتخابی بازی‌های پارآسیایی جاکارتا که اسفند ماه در تایلند برگزار می‌شود شرکت کند و به همین دلیل به دنبال رسیدن به آمادگی ایده آل است.

در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، ۱۲ بازیکن تیم ملی زیر نظر آذر همایون پور سرمربی تیم ملی به انجام تمرینات دو به دو با توپ و بازی ۵ نفره در نیمه زمین با هدف تمرین شوت و گلزنی پرداختند و تمرین تیم ملی حدود ۳ ساعت به طول انجامید.

در حاشیه این تمرین، آذر همایون پور سرمربی تیم ملی  اظهار داشت: اردوی تیم ملی تا ۱۱ بهمن در قم ادامه خواهد داشت و پس از آن، ملی پوشان مدت کوتاهی استراحت می‌کنند و سپس وارد آخرین مرحله اردو می‌شوند که متصل به اعزام است و پس از آن راهی تایلند خواهند شد.

همایون‌پور افزود: یکی از مشکلات جدی تیم ملی، این است که تجربه برون مرزی بسیار کمی دارد و نتوانسته مسابقات تدارکاتی بین المللی کافی داشته باشد با این حال تلاش می‌کنیم تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی پارآسیایی به شرایط بهتری برسیم و خود را به شرایط ایده آل نزدیک کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان گفت: در آسیا تیم‌های ژاپن و چین قدرت‌های اول هستند زیرا این تیم‌ها از سطح فنی و کیفی و سابقه طولانی برخوردار هستند و ما توانایی رقابت با چین و ژاپن را نداریم با این حال در دوره قبلی بازی‌های پارآسیایی با وجود این که برای نخستین بار در این مسابقات حاضر می‌شدیم مدال برنز و مقام سوم را کسب کردیم.

وی بیان داشت: تلاش ما این است که قدم به قدم به تیم‌های مدعی و بزرگ آسیا نزدیک شویم با این حال کسب مقام سوم و مدال برنز دوره گذشته بازی‌های پارآسیایی می‌تواند برای ما راضی کننده باشد. بازیکنان تیم ملی پس از کسب تجربه در بازی‌های اقیانوسیه در چین به تجربه بهتری رسیده‌اند و شیرازه تیم ملی از آن مسابقات برای حضور در پارآسیایی جاکارتا حفظ شده است.

همایون‌پور عنوان کرد: آخرین مرحله اردوی تیم ملی از اول تا دوازدهم اسفند در تهران برگزار می‌شود. بسکتبال با ویلچر زنان در ایران یک رشته نوپا است و ابزار و امکانات رشد آن محدود است اما تیم پرامیدی داریم و به آینده امیدواریم.

انتهای پیام/الف

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان در قم آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.