رسیدگی به بیش از هشت هزار پرونده در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار ۸۹ فقره پرونده در ۱۰ ماهه نخست امسال در این نهاد مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان این پرونده‌ها به ۳۳۶ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شده اند.

وی افزود: در حوزه قاچاق سه هزار و ۴۰۵ فقره پرونده وارده داشته ایم که این آمار خود نشان از حجم بالای قاچاق در سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده به ویژه نشست با دستگاه‌های مشترک و اجرای طرح‌های گوناگون سعی شده تا با رویکرد پیشگیرانه با این پدیده شوم مبارزه و مقابله شود.

وی بیان کرد: علاوه بر برخورد قضایی، انجام اقداماتی در حوزه‌های فرهنگی به منظور کاهش قاچاق که از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است اهمیت زیادی دارد.


وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان یک دستگاه شبه قضایی سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو درمان، دامپزشکی، کالا و خدمات به ایفای نقش می‌پردازد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: رسیدگی پیشگیرانه به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی این نهاد است.

انتهای پیام/گ

رسیدگی پرونده ها در تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان

برچسب ها: تعزیرات ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار