در دهه فجر امسال؛

بهره برداری از ۵۶ طرح کشاورزی در لرستان

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت:۵۶ طرح کشاورزی در استان لرستان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار، در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: جهادکشاورزی گسترده‌ترین تشکیلات را در تمام استان دارد و باید اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

وی افزود: در حوزه عمرانی و کشاورزی طی دهه فجر امسال ۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و تلاش می‌کنیم که ۱۲ پروژه که شاخص هستند با حضور مسئولان استانی افتتاح شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در تمام دستگاه‌ها و ادارات لرستان گفت: جشن‌های این ایام بهتر است مردم محور باشد و از فضا‌های بسته خارج و به فضای بیرونی و خیابانی برود.

بازدار در ادامه افزود: همچنین جشن‌های روستایی و عشایری نیز به عهده جهاد کشاورزی واگذار شده و تلاش کردیم که برای هر روستا و هر منطقه‌ای یک برنامه جداگانه در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه در زمینه کاشت نهال یک کار بزرگ در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه اعتبار زیادی برای این پروژه هزینه شده بود و در کشور برای اولین بار در استان ما انجام شده بود، اما اطلاع‌رسانی درستی از این برنامه انجام نشد، کمااینکه در این زمینه در کشور به عنوان الگو معرفی شدیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تا پایان سال ۹۶ بیش از ۱۰ هزار هکتار شبکه در استان به مردم واگذار خواهد شد و در این راستا به ازای هر هکتار ۷ میلیون تومان اعتبار پرداخت شده است.

بازدار در ادامه گفت: در حوزه آب و خاک نیز در کل کشور طی سال ۹۶ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که اقدام بسیار خوبی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ د

۵۶ پروژه کشاورزی در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.