برگزاری کارگاه آموزشی مقررات ثبت شناورها

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان گفت: کارگاه آموزشی توجیهی الزامات و مقررات ثبت شناورها و صدور گواهینامه در محل اتحادیه ماهیگران پره استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محسن یحیایی معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی پیگیری مصوبات دستورالعمل ساماندهی شناور‌ها و انضباط بخشی به تردد‌های دریایی بوده است.

وی با اشاره به وجود شناور‌های بدون هویت در آب‌های استان گفت: کارشناسان معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان در این کارگاه آموزشی نحوه تشخیص شناور‌های شناسنامه دار و تفکیک آن‌ها از شناور‌های بدون هویت را به حاضرین در این کارگاه، با حضور نمایندگان استانداری و اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرگز، آموزش دادند.

معاون صید و بنادرماهیگیری اداره کل شیلات استان گفت: در این کارگاه آموزشی ابلاغ و دستورالعمل جامع ساماندهی شناور‌ها و انضباط بخشی به تردد‌های دریایی، معرفی و وظایف موسسات رده بندی آسیا و ایرانیان، نحوه رنگ آمیزی بدنه و شناور‌های صیادی، تفریحی و یگان حفاظت، ارائه شد.

وی افزود: همچنین دستورالعمل تولید و توزیع پلاک ملی شناور‌ها در آینده نزدیک، انواع گواهینامه دریایی برای شناور‌های صیادی و تفریحی، شرایط صدور گواهینامه ثبت قایق صیادی و تفریحی و نحوه شناسایی شناور دارای هویت ثبت شده وبدون هویت، نیزآموزش داده شد.

انتهای پیام/م
 

کارگاه آموزشی مقررات ثبت شناورها برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.