اجرای ارکستر رتوریک در تالار رودکی

ارکستر رتوریک کانون موسیقی آکادمیک تهران، به رهبری رضا مریوند در تالار رودکی به روی صحنه می‌رود.

اجرای «ارکستر رتوریک» فرهنگسرای فردوس روی صحنه تالار رودکیبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارکستر رتوریک به رهبری رضا مریوند و کنسرت مایستر فربد لطیفی روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 بهمن ماه ساعت 20، در تالار رودکی اجرا می شود.

گفتنی است؛ در این ارکستر، قطعاتی فاخر از موسیقی کلاسیک و آثاری از چایکوفسکی، موتزارت، برامس، گوستاومالر، افنباخ، روسینی، سن سان، شوپن، ویلالوبوس، اشتراوس، پیاتزولا و ... به رهبری رضا مریوند اجرا خواهد شد.

مریوند در سال ۱۳۹۲ ارکستر رتوریک را تشکیل داد و در مقام مدیر هنری و رهبر ارکستر از آن زمان تاکنون آثار زیادی را با این گروه اجرا کرده است و در اولین سال فعالیت این ارکستر به عنوان گروه برگزیده سومین جشنواره شمسه معرفی گردید.

از دیگر فعالیت‌های ارکستر رتوریک همکاری در فیلم سینمایی «صله سحر» به کارگردانی فرزین مهدی پور و بازی استاد پرویز پورحسینی می‌توان اشاره کرد. وی همچنین به عنوان رهبر ارکستر با گروه‌هایی چون ارکستر گلهای نوین (موسیقی ایرانی گلها)، ارکستر و کر کنسرواتوار تهران و … همکاری داشته است و هم اکنون در فرهنگسرای فردوس سرپرستی کانون موسیقی آکادمیک تهران را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

 

اجرای دو ارکستر در تالار رودکی

برچسب ها: کنسرت ، موسیقی سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.