سامانه دادور در کرمانشاه راه اندازی می‌شود

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: امیدواریم ظرف سه ماه آینده بتوانیم سامانه دادور را در استان راه اندازی کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضا رحیمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه  گفت: هر نظام، حکومت و مدیر باید به بخش خصوصی به عنوان محور و بستر توسعه اقتصادی توجه کند.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: یکی از موانع کنونی کشور ما برای حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی، مشکلات فرآیند صدور مجوزهای کسب وکار است.

وی به تصویب تشکیل مرکز ملی پایش محیط کسب وکار در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور اشاره کرد وگفت: این مرکز پس از تشکیل، برای کاهش روند صدور مجوزها چهار سامانه راه اندازی می‌کند که اولین آن سامانه دادور است این سامانه ها، فارغ از نیروی انسانی و کنترل دستی دریک نظام سیستمی مبتنی بر بستر آی.تی ایجاد می شوند.

وی با بیان اینکه با وجود پیچیدگی های امروز جامعه دیگر نمی توان با سیستم های سنتی کار کرد، گفت: تشکیل این مرکز و راه اندازی این سامانه ها باید سالها پیش انجام می شد اگرچه دیر شروع کردیم اما دولت تدبیر و امید خوب وارد شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: امیدواریم این کار به احیاء ظرفیت های اقتصادی و انسانی در استان مامنجر شود.

وی به آمار بالای نرخ بیکاری و از سوی دیگر پتانسیل های فراوان در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: یکی از موانع توسعه اشتغال در استان و بالا رفتن نرخ بیکاری آن طی دو دهه اخیر، بحث فرآیندصدورمجوزهای کسب و کار بوده است.

انتهای پیام/ز

 

 

یکی از موانع کنونی برای سرمایه گذاری  مشکلات فرآیند صدور مجوزهای کسب وکار است

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار