شکست استقلال در دربی

تیم فوتسال استقلال ساری در دربی شمالی لیگ برتر فوتسال کشور نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های استقلال ساری و شهرداری رشت در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میهمان با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ تیم بحران زده استقلال ساری را شکست داد و دربی شمالی را به سود خود پایان داد.

تیم فوتسال بانوان استقلال ساری که امسال اگرچه از نام ساری استفاده کرده است، اما تا این لحظه از فصل نتوانست از اعتبار این شهر حراست نماید، تیمی که با نظر محمدی کیادهی تشکیل شد و پس از موفق نشدن دوباره وی در جمع اعضای شورای شهر و ناتوانی در تزریق اعتبار کافی به تیم، تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال را به زنگ تفریحی برای سایر تیم‌ها تبدیل کرد.

تیم بحران زده ساری که در بیشتر دیدار‌های خارج از خانه این فصل خود به دلیل کم هزینه‌تر شدن هزینه‌های سفر، نصفه و نیمه به دیدار رقبای خود می‌روند از وضعیت فعلی تیم ابراز نارضایتی کردند.

فرزانه بازیکن تیم استقلال گفت:در ابتدای فصل با تماس‌های فراوان و تضمین پشتوانه شدن قوی از سوی مسئولان به این تیم آمده اند و از همان روز‌های ابتدایی سایه سنگین بحران در این تیم حکم فرمابوده است.

پگاه فرزانه که به همراه پردیس فرزانه یکی دیگر از بازیکنان نوشهری حاضر در این تیم توپ می‌زنند افزود: پس از نمایان شدن مشکلات در این تیم تمامی بازیکنان ساروی از این تیم جدا شدندو در حال حاضر ترکیب تیم ساری را ۵ فوتسالیست نوشهری و تنها یک بازیکن ساروی تشکیل می‌دهند و تا هفته شانزدهم لیگ برتر حتی یک ریال دریافتی نداشته اند.

اگرچه تیمی در این فصل به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند، اما قبول دوازدهمین شکست فصل مکان یازدهم در لیگ ۱۲ را برای ساروی‌های قعرنشین با ثبات‌تر کرد.

انتهای پیام/ر

شکست پشت شکست برای استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.