کارشناس سیاسی در گفتگو با تله‌ سور: نماینده آمریکا در سازمان ملل، نسخه مونث خودِ ترامپ است

کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «تله سور» ونزوئلا، دونالد ترامپ را فردی قلدر و وراج توصیف کرد.

کارشناس سیاسی در گفتگو با تله‌ سور: نماینده آمریکا در سازمان ملل، نسخه مونث خودِ ترامپ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ لارنس دیویدسون، مورخ و کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با تله سور گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا جهان را تک بُعدی می بیند، سیاه یا سفید. اینکه در این دسته بندی از نظر رئیس جمهور آمریکا چه کسی سفید محسوب می شود چه کسی سیاه به این بستگی دارد که ترامپ در آن زمان با او معامله دارد یا نه. در چارچوب سیاست خارجی آمریکا، ترامپ با اسرائیلی ها معامله می کند و برخی موضع گیری های سیاسی به طور خودکار از همین واقعیت سرچشمه می گیرند.

این کارشناس آمریکایی افزود ترامپ یک آدم قلدر و وراج است. وی فردی را به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل منصوب کرده که نسخه مونث خود اوست. هیلی هم مانند ترامپ تهدیدهای توخالی مطرح می کند. من فکر نمی کنم هیچ کس هیلی را خیلی جدی بگیرد.

دیویدسون در خصوص برداشت ملت ایران از رفتارهای رئیس جمهور آمریکا گفت «مردم ایران معتقدند ترامپ جنگ افروز است، فردی که می خواهد یک توافق رسمی را زیرپا بگذارد و در نهایت فردی است که از صهیونیست ها فرمان می گیرد.»

این مورخ و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با این شبکه تلویزیونی ونزوئلایی با بیان این که فکر نمی کند ترامپ روند دیپلماسی را بشناسد، گفت: دیپلماسی فی نفسه با شخصیت ترامپ سازگاری ندارد. ... از طرف دیگر تعصب نژادی ترامپ به طور خاص بر روی اوباما متمرکز شده است و وی برای برهم زدن هر کاری که اوباما انجام داده است، تلاش می کند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار