مرد آمریکایی در حمایت از ترامپ، خبرنگاران سی‌ان‌ان را تهدید به قتل کرد!

در ادامه توئیت‌های انتقادی دونالد ترامپ از رسانه‌های آمریکا، یکی از اهالی میشیگان خبرنگاران سی‌ان‌ان را تهدید به قتل کرد.

مرد آمریکایی در حمایت از ترامپ، کمر به قتل خبرنگاران سی ان ان بست!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ یک مرد آمریکایی از اهالی ایالت میشیگان به اتهام تهدید خبرنگاران شبکه سی ان ان، بازداشت شد.

این مرد آمریکایی که نامی از وی برده نشده است طی هفته گذشته 22 مرتبه با اپراتور شبکه سی ان ان تماس گرفت و خبرنگاران این شبکه را به اتهام انتشار «اخبار جعلی» به مرگ تهدید کرد.

به گفته اپراتور خط مستقیم تلفن شبکه سی ان ان، این مرد در تهدید هایش گفته است «خبرگزاری جعلی! می خواهم همه شما را بکُشم».

او همچنین در تماس های بعدی خود گفته است «من از شما باهوش ترم؛ از شما قدرتمندترم. من اسلحه های زیادی دارم. در کمتر از چند ساعت تک تک شما را می کُشم».

این مرد در آخرین تماس تلفنی که پلیس اف بی آی موفق به ردیابی آن شد، گفت: «من الان در جورجیا هستم و به زودی به دفتر مرکزی سی ان ان می آیم و تا آخرین نفر شما را می کُشم».

پلیس اف بی آی پس از دستگیری وی اعلام کرد به احتمال زیاد این مرد از توئیت های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درمورد انتشار اخبار جعلی، برای تهدید خبرنگاران تاثیر گرفته است.

رئیس جمهور آمریکا در توئیت های مکرر خود، تعدادی از رسانه های آمریکا به خصوص شبکه سی ان ان را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است.

هفته گذشته، او فهرستی از برترین رسانه های خبری آمریکا را برای دریافت جایزه اخبار جعلی  تهیه کرد و مدعی شد هر رسانه ای که این جایزه را دریافت کند برنده اصلی پوشش و انتشار اخبار کذب و دروغ محسوب می شود. شبکه سی ان ان  در جایگاه سوم فهرست ترامپ قرار داشت.

ترامپ در اوایل ورود به کاخ سفید در مخالفت با اخبار شبکه سی ان ان، فیلمی مضحک در توئیت خود منتشر کرد که در آن شبکه سی ان ان را در زمین کُشتی کج ضربه فنی کرد.

در توئیت دیگری، دونالد ترامپ تصویری از خود منتشر کرده است که زیر کفشش یک لکه خونی وجود دارد و روی آن نام «سی ان ان» نقش بسته  است. روی عکس هم نوشته شده است «پیروز شدم».

صنف خبرنگاران پیش از این هشدار داد حملات توئیتری رئیس جمهور آمریکا به رسانه های بزرگ این کشور ممکن است به خشونت واقعی علیه خبرنگاران و روزنامه نگاران منجر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار