الکساندر کیشارا:

دولت ایران به پناهندگان ارائه خدمات می دهد

رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد امور پناهندگان گفت: دولت ایران بیش از میزان مشخص شده به پناهندگان خدمات ارائه می دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ الکساندر کیشارا رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد امور پناهندگان در همایش افعانستان شناسی که در محل کانون حضرت زینب (س) شیراز برگزار شد، افزود: به عنوان کمیساریای عالی از سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با دولت ایران همکاری و از اقدامات آنان حمایت می‌کنیم تا خدمات بهتری به پناهندگان ارائه شود.

وی بیان کرد: براساس استراتژی راهبردی موافقت شده جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، پاکستان و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مقرر شده به حوزه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و معیشتی پناهندگان به صورت خاص توجه شود تا نتیجه بهتری در این زمینه ایجاد شود.

کیشارا نقش کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان را نقش حمایتی دانست و افزود: کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان نقش اصلی کمک به پناهندگان در دولت جمهوری اسلامی را ایران ایفا می‌کند.

محمدرضا تدین مدیرکل اموراتباع خارجی استانداری فارس تصریح کرد: ۸۰ هزار نفر اتباع خارجی دارنده کارت مجاز اقامت در استان فارس هستند.
انتهای پیام /ت

صحبت های رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد امور پناهندگان در همایش افغانستان شناسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار