خانواده شهداء سفیران فرهنگ ایثار و مقاومت

شهدای نیروی انتظامی، خانواده‌های شهدا و ایثار گران چشم و چراغ مردم و جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید یوسف حاجیان و جانباز حمید رضا قلیزاده در شهرستان سیمرغ، گفت: شهدای نیروی انتظامی و خانواده‌های شهدا و ایثار گران چشم و چراغ مردم و جامعه اسلامی اند و عزت و سربلندی ملت ایران مرهون خون شهدا است

وی افزود: شهدا نماد ایثارگری، استقامت و آزادگی هستند و عزت و سرافرازی کشور عزیزمان به برکت مجاهدت و رشادت شهدا و استقامت و پایداری خانواده‌های آنان است.

فرمانده انتظامی مازندران عزت، رحمت، تعهد واخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواده‌های معظم جانبازان وشهداء بیان کرد و گفت: خانوده‌های جانبازان و شهداء عظیم‌ترین وگرانبهاترین سرمایه‌های نظام هستتند.

سردار میرفیضی افزود: شهدا جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم.

وی گفت: راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما امنیت موجود را مدیون شهداء هستیم.

انتهای پیام /ر

شهدا عزت و سربلندی ملت و کشور عزیز ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.