امیر سرتیپ گرامی:

بیانات رهبر انقلاب همواره در حوزه آثار هنری چراغ راه ماست

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: یکی از مهم‌ترین ثروت‌های یک ملت ثروت فرهنگی است و بیانات رهبر انقلاب همواره در حوزه آثار هنری چراغ راه ماست.

بیانات رهبر انقلاب همواره در حوزه آثار هنری چراغ راه ماستبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا گرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس که امروز سه‌شنبه( ٣ بهمن ماه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب همواره در حوزه آثار هنری چراغ راه ماست.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ثروت‌های یک ملت ثروت فرهنگی است به طوری که میل به جهاد و اعتقاد به آن یک ثروت عظیم است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند خاطره دفاع مقدس یک ثروت ملی است.

امیر سرتیپ دوم ستاد گرامی افزود: اساسنامه بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بر اساس ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت در حوزه ادبیات است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه پنج ساله ششم سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس چهار هدف عمده از جمله تولید آثار برای کودکان و نوجوانان، سرمایه گذاری بر روی نو قلمان، توجه به ناشرین دفاع مقدس و همچنین تمرکز ویژه بر روی نهضت ترجمه برای آشنایی سایر ملل دارد.

امیر سرتیپ دوم ستاد گرامی همچنین اشاره کرد: در سی و یک استان آموزش‌های تخصصی حوزه ادبیادت دفاع مقدس اجرا شده است و در تلاش هستیم امتیاز نشر استانی را نیز از وزارت فرهنگ دریافت کنیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم ارزش‌های دفاع مقدس را به فراسوی مرز‌ها ترویج دهیم، افزود: در بسیاری از نمایشگا‌های خارجی از جمله نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور داشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار