سرهنگ بخشنده خبر داد

پاتک پلیس پایتخت به هروئین فروش‌ها در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق تهران، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۱۳۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره پرونده و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند حرفه‌ای توزیع هروئین در شرق پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی ادامه یافت تا اینکه ظهر روز ۲۶ دی ماه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب طی انجام تحقیقات فنی و بررسی‌های انجام گرفته موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی به نام‌های "م" و "الف" شدند و با انجام چندین نوبت مراقبت پلیسی دریافتند متهمان اعضای یک باند گسترده و حرفه‌ای هستند که اقدام به تهیه و فروش مواد مخدراز نوع هروئین بصورت عمده می‌کنند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را از سرگرفتند تا اینکه موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده سه راه افسریه شناسیی کنند.

وی اظهار داشت: با شناسایی محل فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مراتب به مقام قضایی اعلام و دستور بازداشت متهمان صادر شد که در ادامه ماموران محل مذکور را زیر نظر گرفتند و پس از اطمینان از وجود مواد مخدر در محل با هماهنگی‌های صورت گرفته ضمن رعایت موازین شرعی - قانونی و حقوق شهروندی وارد منزل شده و ضمن دستگیری هر دو متهم موفق شدند ۱۳۰ کیلو گرم هروئین، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان با بیان اینکه در این عملیات ۲ خودرو نیز توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد:تحقیق از متهمان برای دستگیری دیگر مرتبطین پرونده کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار