سرهنگ ابراهیمی خبر داد

دستگیری سارق تجهیزات صنعتی ساختمان‌های نیمه کاره

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری یک سارق که اقدام به سرقت تجهیزات صنعتی ساختمان‌های در حال ساخت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عباسعلی ابراهیمی رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک اظهار کرد: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت‌زنی در کوی فراز بودند که به رفتار مردی که تعدادی تجهیزات ساختمانی را به خودروی خود منتقل می‌کرد، توجه آن‌ها را جلب کرده و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض رسیدن ماموران در محل، فرد مذکور یک کیسه سیمان که همراهش بود را رها کرد و به سرعت سعی کرد با خودوری خود از محل فرار کند که این اقدام با سرعت عمل ماموران ناتمام مانده و فرد مذکور متوقف شد.

وی افزود: بلافاصله این فرد در محل مورد بازجویی اولیه قرار گرفت که طی آن اعلام داشت تجهیزات ساختمانی متعلق به خودش است، ولی زمانی که جزییات بیشتری از وی پرسیده شد، به ضد و نقیض گویی افتاد و در نهایت به جرم سرقت تجهیزات ساختمانی اعتراف کرد.

رئیس کلانتری ۱۶۳ اظهار داشت: به این ترتیب، متهم به همراه اموال مسروقه و خودروی سواری به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم ساختمانی و تجهیزات صنعتی از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.

سرهنگ ابراهیمی، تصریح کرد: این متهم همچنین در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت به همین شیوه از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کرد و با تکمیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار