ماجرای کسر ۶ امتیاز از تیم لیگ برتری و ایمیل دردسر ساز!

مسئولان یکی از تیم‌های لیگ برتری کشورمان برای فرار از کسر امتیاز ایمیل جدیدی به فیفا ارسال کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به شکایت ایگور پراهیچ، مدافع کروات سابق نفت تهران از این تیم در نهایت کمیته حل اختلاف فیفا نفتی ها را به پرداخت مبلغ 96 هزار یورو برای مطالبات پراهیچ و 15 هزار یورو هم جریمه محکوم کرد.

برهمین اساس درصورتی که نفت تهران تا یک هفته دیگر مطالبات پراهیچ و جریمه ناشی از خسارت او را پرداخت نکند به احتمال فراوان کمیته انضباطی فیفا از این باشگاه 6 امتیاز کسر می کند.

شنیده می شود با توجه به تغییر مالکیت نفت تهران و اینکه ایمیل متعلق به مالک قبلی این باشگاه از دسترس خارج شده  فیفا از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است ایمیل جدیدی از باشگاه نفت را دراختیار فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دهد تا رای نهایی از طریق پست DHL برای مدیران این باشگاه ارسال شود.  اگر مسئولان باشگاه نفت تهران نتوانند در زمان مقرر مطالبات پراهیچ را پرداخت کنند فیفا نامه کسر امتیاز را پیش از ارسال به فدراسیون فوتبال به باشگاه نفت پست می کند.

البته طبق اعلام برخی منابع آگاه در باشگاه نفت طبق پیگیری واحد حقوقی این باشگاه مطالبات پراهیچ در روزهای آتی و پیش از پایان مهلت نفتی ها پرداخت می شود تا بحث کسر 6 امتیاز از بین برود.

انتهای پیام/

6 امتیاز نفت تهران کاهش می یابد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
چرا قوانین کسر امتیاز برای تخلفات کوچک اعمال میشه اما قراردادجعلی یک تیم هیچ عکس العملی بهش نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جل الخالق پدیده راه آهن و حالا نفت اما سوگلی ............
آخرین اخبار