ضرورت تسهیل در حل مشکلات مردم

مدیر مرکز ارتباطات مردمی دولت در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات مردم از سوی مسئولان تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حمید لویمی، مدیر مرکز ارتباطات مردمی دولت در خوزستان گفت: در حال حاضر مردم برای انجام کارهایشان مشکلات و عذاب‌های بسیاری متحمل می‌شوند در اینجا بر ما مدیران و کارمندان دولت است که کارهای مردم را تسهیل و مشکل آن‌ها را حل کنیم.

وی افزود: سامانه ۱۱۱، سامانه‌ای است که مردم از طریق تلفن ثابت و یا گوشی همراه تماس حاصل می‌کنند و مشکلات خود را بیان می‌کنند به‌طوری‌که اگر این سامانه بررسی شود مردم از همه حوزه‌ها نظیر جذب، استخدام، مجوزها و غیره ناراضی هستند 

مدیر مرکز ارتباطات مردمی دولت در خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر برای یک مجوز کار در استان بیش از ۶۰۰ استعلام گرفته می‌شود. درحالی‌که در کشورهای همسایه، جذب سرمایه‌گذار با حداقل شرایط است و همین باعث می‌شود که سرمایه‌گذار از ما دور شود.

وی افزود: برای اینکه قدم بلند توسعه را برداریم و مردم را خوشحال و راضی کنیم نیاز به جذب سرمایه‌گذار داریم که برای آن باید شرایط را آسان‌تر کنیم و مشکل بزرگ جامعه ما بیکاری، بحث اقتصادی، سوءاستفاده‌ها و اشتباهاتی است که ما مدیران داریم که اگر این اشتباهات را اصلاح کنیم امر مردم تسهیل و مشکلاتشان حل می‌شود.

 انتهای پیام/م

مسئولان باید اشتباهات خود را اصلاح و مشکلات مردم حل کنند

برچسب ها: بیکاری ، هیات دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.