تأمین امنیت با همکاری مردم و مسؤولان با نیروی انتظامی میسر است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: باید برای تأمین امنیت، مردم و مسؤولان همکاری و همیاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امروز سردار مهدی معصوم‌بیگی در مراسم معارفه و تکریم فرمانده انتظامی شهرستان چادگان اظهار کرد: امنیت جامعه و کشور متعلق به همه مردم و نیروی انتظامی نیز خدمت‌گزار همه ملت است.

وی افزود: از شورای تأمین شهرستان تشکر می‌کنم که با مجموعه‌ای منسجم و دلسوز در تأمین امنیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی شهرستان تعامل و همکاری دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: از مردم ولایت‌مدار تشکر می‌کنیم که در مسائل فرهنگی و اجتماعی حضور پرشوری دارند که این حضور باعث یاس و ناامیدی دشمن در برنامه‌ریزی علیه این کشور می‌شود.

وی عنوان کرد: آرامش و آسایش کشور را مدیون مردم همیشه در صحنه هستیم که با حضور خود تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کنند که این نشان از اقتدار نظام است که مردم ولایت مدار همیشه و در همه جای کشور حضور دارند و اگر خطری احساس کردند با آن مقابله می‌کنند.

مهدی اسدپور فرماندار چادگان نیز در این جلسه اظهار داشت: در شهرستان چادگان 3 قوم بختیاری، ترک‌زبان و فارس در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می‌کنند و در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور فعال دارند.

وی بیان افزود: از فرماندهی انتظامی شهرستان که در چند سال اخیر فعالیت‌های چشم‌گیری در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان چادگان داشتند تشکر می‌کنیم.

فرماندار چادگان ادامه داد: امنیت و آسایش کشور بر دوش سبز قامتان نیروی انتظامی است که با تعامل و همدلی مردم و مسؤولان جامعه‌ای آرام و امنیت خوبی در کشور برپا است، آرامشی را که نیروی انتظامی و مردم ایجاد کردند و جای تشکر دارد.

سهراب قره‌قانی فرمانده انتظامی سابق چادگان در ادامه به بیان فعالیت‌های انجام‌شده پرداخت و عنوان کرد: در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی کارهای چشمگیری در شهرستان انجام‌ شده که این کارها با همکاری مردم فهیم شهرستان و مسؤولان شهرستان و شورای تأمین بوده است.

وی افزود: در بخش فرهنگی و در رشته قرآنی رتبه دوم استان را با همکاری و هماهنگی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان چادگان به خود اختصاص دادیم.

قره‌قانی تصریح کرد: در زمینه‌های مواد مخدر، قاچاق سوخت، سرقت، گذرنامه و معاینه فنی خودرو و همچنین شماره‌گذاری پلاک وسایل نقلیه موتوری و ماشین هم اقدامات خوبی در شهرستان چادگان صورت گرفت.

در پایان این مراسم از زحمات سهراب قره‌قانی قدردانی و ولی اروجی به‌ عنوان فرمانده انتظامی شهرستان چادگان معرفی شد. همچنین در این مراسم لوح تقدیری به خیر امنیت علیمردان اللهیاری که در ساخت پاسگاه اورگان همکاری داشت اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم معارفه و تکریم فرمانده انتظامی شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.