فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

۵۵ زن و مرد در پارتی شبانه شهرستان بیرجند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۵۵ نفر زن و مرد در پارتی مختلط شبانه با اقدام قاطع و به موقع پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در بیرجند دستگیر شدند.

۵۵ زن و مرد در پارتی شبانه شهرستان بیرجند دستگیر شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردارمجید شجاع فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت:با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر این که خانمی با هویت معلوم به همراه همسرش که غیر بومی استان است قصد برگزاری مراسم پارتی مختلط شبانه و اعمال منافی عفت عمومی در شهرستان بیرجند دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تعقیب و مراقبت های انجام شده محل اجرای پارتی در منزلی ویلایی در شهرستان بیرجند شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و مشخص شد تعدادی زن و مرد نامحرم به صورت مختلط با وضعیت حجاب نامتعارف و زننده با خودروهای گرانقیمت جهت اجرای پارتی در این مکان حضور دارند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه اظهار داشت: مأموران با هماهنگی دادستان استان خراسان جنوبی با تشکیل تیم های عملیاتی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که صدای سیستم های صوتی بسیار بلند است و با توجه به برگزاری پارتی شبانه در ساعات پایانی شب موجب نارضایتی شهروندان شده و با توجه به حجم بالای خودروها و تعداد شرکت کنندگان ،محدودیت های ترافیکی در محل ایجاد شده است.

سردار شجاع با اشاره به حضور قاضی کشیک در محل افزود: نیروهای انتظامی در عملیاتی ضربتی به محل اجرای پارتی وارد شدند و تعداد ۳۲ مرد و ۲۳ زن را که با پخش آلات موسیقی و آهنگ بسیار بلند به صورت مختلط در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر کردند و سرباند اصلی برگزار کننده این پارتی به همراه دستیارانش نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی تصریح کرد :با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی با واحدهای صنفی که اقدام به در اختیار قرار دادن آلات موسیقی و صوتی ، دستگاه ایجاد مه و رقص نور و سایر ملزومات برگزاری مراسم پارتی به شهروندان می کنند برخورد قضائی شده و وسایل کشف شده نیز توقیف و محل اجرای پارتی و اماکن صنفی متخلف نیز پلمپ خواهد شد .

سردار شجاع عنوان کرد: با توجه به فرهنگ غنی مردم استان خراسان جنوبی و اقدام به موقع مأموران پلیس امنیت عمومی استان، دستگیری شرکت کنندگان در این پارتی موجب رضایت مندی مردم و همسایگان قرار گرفت و در پیام هایی از عملکرد پلیس تقدیر کردند.

انتهای پیام/ع

دستگیری 55نفر در پارتی شبانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
باید انها را در ملاعام مجازات کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۵ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
این زن را در ملاعام مجازات کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه