نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ؛

برای ناکامی دشمنان در اهدافشان زنان و دختران باید زینبی عمل کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،امروز در مراسم گرامی داشت روز پرستار و آغاز به کار فعالیت رسمی قرارگاه فرهنگی زینبیون در تبریز افزود : برای ناکامی دشمنان در اهدافشان زنان و دختران باید زینبی عمل کنند.

برای ناکامی دشمنان در اهدافشان زنان و دختران باید زینبی عمل کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم ، گفت : دشمنان نظام جمهوری اسلامی و استکبار جهانی دست به دست هم داده اند تا فرهنگ زینبی و فاطمی را از زنان ایرانی بگیرند.


امام جمعه تبریز با بیان اینکه یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان نفود فرهنگی است خاطرنشان کرد : دشمنان به این نتیجه رسیده اند که جنگ نظامی به مصلحت آنان نیست به همین خاطر شبیخون فرهنگی، عملیات روانی و نفوذ را در پیش گرفته اند.


حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تبریک روز پرستار ادامه داد : حضرت زینب سلام الله علیها مقام پرستاری را در حادثه عاشورا اعتبار بخشید و آموزگار ایثار و وفاداری بود به طوری که در طول عمر خود از 5 امام معصوم پرستاری کرد.


سرهنگ حسن صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز هم در این مراسم هدف از تشکیل قرارگاه زینبیون را لبیک گویی به فرمان آتش به اختیار ولایت فقیه اعلام کرد و گفت: بانوان تبریزی تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از پرچم جمهوری اسلامی ایران محافظت می کنند و اجازه هتک حرمت را به هیچ کسی نخواهند داد.


امروز همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قرارگاه فرهنگی زینبیون با برگزاری اولین همایش جبهه فرهنگی زینبیون فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.


جذب نیروی انسانی، ایجاد روحیه نشاط و سلامت فکری و جسمی بانوان، انجام فعالیت های اقتصادی در جهت کارآفرینی بانوان، برگزاری دوره روشنگری، بصیرت افزایی و ارتقای سطح آگاهی و سواد سیاسی بانوان از اهداف تشکیل این قرارگاه است.


مادر و خواهر شهید شهریاری هم میهمان ویژه این برنامه بودند و به بیان خاطرات و ویژگیهای شخصیتی از شهید پرداختند.


در این مراسم از همسر جانباز 70 درصد محمدرضا بازگشا، 2 پرستار دوران دفاع مقدس و مادر شهید شهریاری تقدیر و میثاق نامه قرارگاه زینبیون قرائت شد.

انتهای پیام/خ

 حفظ حجاب ، پاسداری از فرهنگ زینبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار