منزل مسکونی در منوجان وقف دانش آموزان یتیم شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج از وقف ملکی برای تأمین هزینه های تحصیل دانش آموزان فقیر و یتیم منوجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهدی سالاری، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج با ابراز خرسندی از ثبت موقوفات جدید با هدف رفع محرومیت از مشکلات اجتماعی مناطق جنوبی استان، مسئله وقف را یکی از مصادق خیر خواهی و نیاز ضروری مناطق جنوبی استان دانست.

  وی گفت: در آخرین وقف انجام شده توسط بانوی نیکوکار" زبیده آزادی" یک باب منزل مسکونی به منظور تامین مخارج تحصیلی دانش آموزان فقیر و یتیم شهرستان منوجان وقف شد.

  سالاری با اشاره به تولیت و اجرای نیت موقوفه توسط اداره اوقاف این شهرستان افزود: تامین هزینه برگزاری مجالس مذهبی به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از جمله نیات ذکر شده در متن وقف نامه است.

  وی تصریح کرد: وقف یک باب مغازه تجاری به همراه ۳ واحد آپارتمانی با هدف تامین مخارج فقرا و مستمندان از جمله وقف های اخیر شهرستان منوجان است که توسط خیر نیکوکار بختیار ناروئی محقق شده است.

   سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج  با بیان اینکه موضوع وقف در محرومیت زدایی از مناطق محروم بسیار موثر و راه گشا است، تصریح کرد: بايد تمامی دستاوردها و  اقدامات خیران از طريق رسانه‌ها در اختيار مردم قرار گيرد تا آثار اجتماعی آن به درستی در بین مردم تبیین شود.

 یادآور می شود: حوزه اداره موقوفات شهرستان های قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج  است.

انتهای پیام/ب

موقوفاتی برای محرومیت زدایی شهرستان های جنوبی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار