ریاض منصور: از ابتکار روسیه برای حل مناقشه خاورمیانه استقبال می‌کنیم

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل اعلام کرد تشکیلات خودگردان از ابتکار پیشنهادی روسیه برای برگزاری کنفرانسی به منظور حل سیاسی مسئله فلسطین استقبال می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل گفت: «از ابتکار روسیه برای حل سیاسی مناقشه خاورمیانه استقبال می‌کنیم».

ریاض منصور سه شنبه شب اعلام کرد تشکیلات خودگردان فلسطین از ابتکار پیشنهادی روسیه برای برگزاری کنفرانسی به منظور حل سیاسی مسئله فلسطین  استقبال می‌کند.

ریاض منصور افزود روسیه می‌تواند نقشی بسیار مهم و بزرگی در حل مناقشه خاورمیانه ایفا کند.

منصور با اشاره به پیشنهاد روسیه برای دیدار مقامات فلسطین و اسرائیل تحت نظارت مسکو، گفت: «ما برای حضور در این کنفرانس آماده ایم و، اما اسرائیلی‌ها گفتند نه».

ریاض منصور تاکید کرد به اعتقاد من پاسخ مقامات فلسطین به دعوت روسیه مثبت خواهد بود.

نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت:: «ما نمی‌خواهیم مسئولیت نظارت بر روند مذاکرات صلح در انحصار آمریکا باشد بلکه ما خواهان نظارت و میانجی گری بین المللی بر روند صلح هستیم».

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه پیش از این گفته بود: «به محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفتم پیشنهاد روسیه برای دیدار مقامات دو طرف در مسکو همچنان به قوت خود باقی است».

انتهای پیام/

استقبال فلسطین از طرح روسیه برای حل مناقشه خاورمیانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار