کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مشهد

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق را در مشهد کشف کردند.

کشف بیش از ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مشهد  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با تحقیقات میدانی به اطلاعاتی در خصوص فعالیت چند فرد سودجو در امر تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق در سطح شهر مشهد دست یافتند.


سردار"قادر کریمی" افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از چند روز تحقیقات گسترده میدانی موفق به شناسایی چهار انبار بزرگ دپوی کالا‌های قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از انبار‌ها یک دستگاه تریلی کانتینردار، ۸۵۰ عدد انواع قطعات یدکی خودرو، ۱۴۱ عدد ساعت گران قیمت، ۲۳ عدد پمپ هیدرولیک خودرو و ۵۹ هزار عدد انواع اسباب بازی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که ارزش کالا‌های کشف شده ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵ متخلف پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی و برای آنان قرار مناسب قضائی صادر شد.
 

دستگیری ۵ عامل اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی در مشهد


سردار قادر کریمی همچنین از دستگیری ۵عامل اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی در مشهد خبر داد وگفت: در دو رشته عملیات منظم و هماهنگ جان برکفان شعبه ویژه پایگاه یکم و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی این ۵ تن که از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی در شهر مشهد بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود:در این عملیات ۲۳۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۵۹ کیلوگرم تریاک و ۷۵ کیلوگرم حشیش کشف شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.