فرمانده نیروی انتظامی پلدختر خبر داد؛

۲ کشته بر اثر تصادف رانندگی در آزادراه خرم زال

فرمانده انتظامی پل‌دختر از جان باختن ۲ نفر در تصادف ۵ خودرو در آزادراه پل زال- خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند، فرمانده انتظامی شهرستان پل‌دختر گفت: بر اثر برخورد ۴ دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پژو در محور آزادراه پل زال - خرم‌آباد ۲ نفر جان باختند.

وی افزود: یک دستگاه کامیون بنز  با یک دستگاه کامیون کشنده ولوو در ۶۰ کیلومتری خرم‌آباد برخورد کرد، شدت تصادف به حدی بود که راننده کامیون کشنده ولوو در دم جان باخت.

سرهنگ عبدالوند خاطرنشان کرد: تصادف دیگری در همین زمان در ۱۰۰ متری این حادثه به وقوع پیوست که ۲ دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه سواری پژو برخورد کردند.

وی افزود: یک دستگاه کامیون کشنده ولوو به شماره ۶۸۷ ع ۱۳ ایران ۲۴ به رانندگی «علی عبدالخانی» و یک دستگاه کامیون کشنده فاوو به شماره ۶۶۶ ع ۳۵ ایران ۸۶ به رانندگی «حسن زین علی» با یک دستگاه سواری پژو به شماره ۸۳۹ ج ۳۹ ایران ۴۱ تصادف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی پل‌دختر گفت: در این حادثه رانندگی سواری پژو بین ۲ کامیون قرار گرفت و به علت شدت برخورد دچار آتش‌سوزی شد به‌طوری‌که هویت راننده و وجود یا عدم وجود سرنشین دیگری در آن نامعلوم است و اطلاعی از آن‌ها در دست نیست.

وی افزود: پنج خودرو در این ۲ تصادف جداگانه از اندیمشک به سمت خرم‌آباد در حرکت بودند.

سرهنگ عبدالوند گفت: علت این حادثه توسط کارشناس تصادفات پلیس‌راه منوط به بررسی‌های بیشتر اعلام شده است.

انتهای پیام/د

برخورد هولناک خودروها در آزادراه پل زال- خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار