6 بهمن ماه،آخرین مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: تاریخ پایان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم 6 بهمن ماه سال جاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام میثم عباس پور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: تاریخ پایان ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا  ٢٠ دی اعلام شده بود اما به جهت استقبال مخاطبین تا 6 بهمن  سال جاری تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود سه هزار و 467 نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این استان ثبت‌نام کرده اند،افزود:از این تعداد شرکت کننده ، تعداد یک هزار و 917 نفر از سنندج،387 نفر از بانه، 464 نفر از قروه، 238 نفر از بیجار، 246 نفر از مریوان و از شهرستان سقز نیز 215 نفر هستند.

حجت الاسلام عباس پوربیان کرد: مساجد و کانونهای فرهنگی و هنری،حسینیه و تکایا موسسات  و مراکز قرآنی، امامزادگان و بقاع متبرکه، دارالقرآن های آموزش و پرورش حوزه های علمیه، پایگاههای بسیج مردمی، دانشگاه ها و مراکز آموزشی از جمله مراکز ثبت نامی آزمون حفظ ومفاهیم قران در این استان بوده اند.

 وی گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنجشنبه ١٠ اسفندماه سال جاری در ۲۶ رشته و ۴۲۰ نقطه کشور و  با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/م

ثبت نام بیش از3 هزار نفرکردستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.