معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خبر داد؛

افزایش ظرفیت واحدهای اقامتی استان قم

یونس عالی پور گفت:طی سال‌های اخیر ظرفیت واحدهای اقامتی استان قم افزایش پیدا کرده است و اکنون حدود 10 هزار تخت اقامتی در استان وجود دارد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ یونس عالی پور، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قمبا اشاره به افزایش زمان ماندگاری زائرین در شهر قم اظهار کرد: در گذشته زمان ماندگاری هر زائر در این شهر به صورت میانگین حدود چهار ساعت بود، اما اکنون این زمان به بیش از یک روز رسیده است.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر  ظرفیت واحدهای اقامتی استان قم افزایش پیدا کرد و اکنون حدود 10 هزار تخت اقامتی در استان وجود دارد، البته باید پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد تا ظرفیت واحدهای اقامتی استان قم به 30 هزار تخت برسد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: با افزایش مجتمع‌های رفاهی، پارک‌ها و مجتمع‌های گردشگری می‌توانیم زمان ماندگاری زائرین در شهر قم را افزایش بدهیم، برای رسیدن به نقطه مطلوب در بخش گردشگری مذهبی در استان قم باید دستگاه‌های مختلف شتاب بیشتری به فعالیت‌های خود بدهند.

عالی پور با اشاره به مصرف بالای آب در بخش کشاورزی اظهار کرد: وضعیت مصرف آب در این بخش مطلوب نیست و روزی مجبور خواهیم شد که این بخش را تعطیل کنیم، به همین دلیل باید در استان قم به دنبال تقویت بخش گردشگری باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فضای حاکم در استان قم به سمت تسهیل روند ورود سرمایه گذاران به بخش گردشگری و ایجاد جذابیت برای آن‌ها می‌رود.

انتهای پیام/ت

افزایش زمان ماندگاری زائرین در شهر قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.