عروسک‌های نوستالژیک راهی سینما می‌شوند+تصاویر

تهیه کننده فیلم "خاله قورباغه" گفت: مراحل نهایی پس از تولید فیلم سینمایی "خاله قورباغه" به پایان رسیده و فیلم برای دریافت پروانه نمایش به شورا ارسال شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛فرشته‌طائرپور تهیه کننده سینما و تلویزیون درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی "خاله قورباغه" گفت: مراحل نهایی پس از تولید فیلم سینمایی "خاله قورباغه" به پایان رسیده و فیلم برای دریافت پروانه نمایش به شورا ارسال شده است.

وی درباره زمان اکران این فیلم خاطرنشان کرد: فیلم به طور کامل آماده نمایش است و من ترجیح می‌دهم که به اکران نوروزی برسد اما همه چیز به نظر شورای صنفی نمایش و همچنین دفاتر پخش بستگی دارد. از نظر من اکران خاله قورباغه در نوروز 97 بازخورد خوبی خواهد داشت.

 عروسک‌های نوستالژیک راهی سینما می‌شوند+تصاویر

گفتنی است مرضیه برومند، شبنم مقدمی، غزل شاکری، احسان کرمی، شایسته ایرانی، آناهیتا خسروی، شهراد بانکی، علیرضا ناصحی، نگار اردلان و افشین هاشمی صداپیشگی عروسک های فیلم سینمایی "خاله قورباغه" را بر عهده داشته اند.

قورباغه، آبجی باجی (خواهر دوقلوی خاله)، حکیمه باجی (پزشک و روانشناس معالج خاله)، سمسار باشی (همسایه طماع و حیله گر خاله) و نوه های رنگارنگ خاله که هر کدام از کشوری به دیدار خاله می آیند، عروسک های این فیلم هستند که همگی توسط مرضیه محبوب هنرمند نام آشنای سینمای عروسکی ایران طراحی و ساخته شدند.

عروسک‌های نوستالژیک راهی سینما می‌شوند+تصاویر


بیشتر بخوانید: سری دوم سریال «زی زی گولو» ساخته می‌شود؟


در ابتدا قرار بود مسعود کرامتی کارگردانی خاله قورباغه را بر عهده داشته باشد اما بنا به برخی تغییرات افشین هاشمی کارگردانی پروژه را بر عهده گرفت. خاله قورباغه یکی از نوستالژیک ترین عروسک های تلویزیونی ایران بوده که حالا راهی سینما شده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

تمایل تهیه کننده خاله قورباغه برای اکران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار