در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مکان برگزاری سی و پنجمین مسابقات بین المللی بانوان قرآنی تغییر کرد

معصومه فرزانه گفت: امسال بانوان قرآنی در سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن در هتل ارم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

معصومه فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص روند و جزئیات سی و پنجمین مسابقات بین المللی قرآن کریم و حضور بانوان در این دوره از مسابقات گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم، امسال با عظمت هرچه تمام تر و قوی تر از سال گذشته با حضور بانوان در هتل ارم برگزار می شود. البته اصل مسابقات قرآنی در مصلی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد، اما افتتاحیه و اختتامیه مسابقات قرآنی بانوان در هتل ارم است.

وی در ادامه با اشاره به حضور اکثری  بانوان قرآنی در مسابقات بین المللی قرآن کریم، بیان کرد: مسابقات بین المللی قرآن کریم در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور دوستداران قرآن کریم و قرآن پژوهان برگزار خواهد شد.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: با توجه به اینکه، سال گذشته با استقبال خوبی از سمت خواهران مواجه شدیم، پیش بینی می شود، تعداد شرکت کننده ها بیشتر از گذشته باشد. به همین منظور جهت راحتی شرکت کنندگان و دوستداران قرآن کریم، سالن حُفاظ و قاریان را مناسب با ظرفیت 500 نفر درنظر گرفته ایم.

فرزانه در پایان با بیان اجرای برنامه های جانبی از جمله اجرای تواشیح توسط گروه های برتر کشوری، خاطرنشان کرد: تمام داوری‌ها با حضور داوران خانم در بخش بین المللی و داخلی صورت می گیرد و متسابقین ما می توانند در رشته های حفظ شرکت کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.