تشکیل شورای عالی فضای مجازی در خراسان رضوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: متناظر با شورای عالی فضای مجازی، تشکیل شورای استانی فضای مجازی به تصویب رسیده و به زودی راه اندازی خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید جواد حسینی با بیان اینکه امروزه با جامعه دیگری در کنار جامعه رئال و ایده آل یعنی جامعه مجازی مواجه هستیم افزود: دنیای مجازی بزرگترین کشور دنیاست و اثر گذاری این دنیا بی بدیل است.

وی گفت: انتشار اخبار در این دنیا به سرعت صورت می گیرد و برخی افراد غیر حرفه ای نیز از این فضا در راستای تولید اخبار و شایعات بهره می گیرند.

معاون استاندار افزود: امروزه در جامعه با کاهش سرمایه و سلامت اجتماعی مواجه هستیم . رسانه ها و فضای مجازی می توانند معلمان ساخت افکار عمومی در جامعه باشند و به ارتقای سرمایه و سلامت اجتماعی کمک کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه انتشار دقیق، صحیح و فراگیر اخبار در فضای مجازی نیاز به مدیریت دارد گفت: هر چند این فضا آسیب هایی هم دارد اما موجب ایجاد دیوار شیشه ای در جامعه شده و امروز این پدیده در حال تبدیل شدن به فرصت است و باید از آن بهره گرفت.

وی افزود: دراستای فرهنگ سازی، مدیریت و کاش آسیب های احتمالی فضای مجازی متناظر با شورای عالی فضای مجازی، تشکیل شورای استانی فضای مجازی در استان به تصویب رسیده و به زودی این شورا راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام// م.م

شورای عالی فضای مجازی به زودی در خراسان رضوی راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.