بیاتی نیا: برای فوتبال ایران متاسفم/تلاش می‌کنیم راه آهن سقوط نکند

سرمربی تیم راه آهن گفت: فوتبال ما در مسیر صحیح قدم نمی‌گذارد و در چند بازی گذشته برای تیم ما اتفاقات تلخی رخ داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن بیاتی نیا در گفتگو با رادیو در خصوص اتفاقات عجیبی که در رقابت های لیگ دسته اول رخ داده است، اظهارکرد: متاسفانه فوتبال ما در مسیری صحیح قدم نمی گذارد در چند بازی گذشته هم برای تیم ما و هم برای تیم صبای قم اتفاقات تلخی رخ داد. برخی از بازیکنان تیم ما آمدند در رختکن از قول بازیکنان حریف به من گفتند که حالا که سقوط تیم شما تقریبا قطعی شده و کسب یک امتیاز هم به دردتان نمی خورد بیایید و به ما ببازید.

وی افزود: برخی از مسئولان فوتبال کشور به بعضی از تیم ها مشاوره می دهند، البته من نام فرد یا افراد خاصی را مطرح نکرده ام اما به دنبال آن هستیم تا با جمع آوری مدارک لازم ثابت کنیم که چنین اتفاقی رخ داده است. اگر مدرکی به دست من برسد صد در صد آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهم، امیدوارم دوستانی که این موضوع را به من گفته اند اشتباه کرده باشند.

سرمربی تیم راه آهن ادامه داد: من واقعا متاسفم که چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می دهد، با اینکه تیم ما در آستانه سقوط قرار دارد اما آبرو و وجدان مان را از دست نداده ایم و همه تلاش مان را به کار می گیریم تا تیم ریشه دار راه آهن را در لیگ یک حفظ کنیم.

بیاتی نیا با اشاره به احتمال ماندن تیم راه آهن در لیگ یک گفت: انسان به امید زنده است و اگر امید وجود نداشته باشد انسان نمی تواند به زندگی ادامه دهد. شاید روی کاغذ کار راه آهن تمام شده باشد اما ممکن است جا به جایی هایی در جدول صورت بگیرد و تیم راه آهن در لیگ یک بماند.

وی ادامه داد: درست است که راه آهن اکنون با کسب 4 امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول قرار دارد و در میان همه تیم ها بدترین شرایط را دارد اما هنوز به ماندن در لیگ یک امیدوار هستیم. من سال ها برای تیم پاس تهران بازی کردم و خاطرات زیادی از این تیم دارم اما وقتی در حال حاضر دیگر این تیم وجود ندارد و نامی از آن نمی شنوم احساس بدی دارم، بنابراین می خواهم برای سقوط نکردن راه آهن تمام تلاشم را به کار بگیرم. امیدوارم همه اهالی فوتبال تلاش کنیم تا فوتبال تهران زنده بماند.

بیاتی نیا در مورد وضعیت نابسامان تیم راه آهن عنوان کرد: در حال حاضر تنها من به همراه مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم، مسئولیت مدیریت تیم فوتبال راه آهن را بر عهده داریم و حتی زمین تمرین فردای تیم ما مشخص نیست. امیدوارم مسئولان به وضعیت تیم راه آهن توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/

اظهارات جنجالی بیاتی نیا در مورد فساد در فوتبال ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.