میدان بار کرمانشاه در مسیر تغییر قرار دارد

بازوند استاندار کرمانشاه جمعی از مدیران شهری از میدان بار کرمانشاه بازدید به عمل آوردند.

میدان بار کرمانشاه در مسیر تغییر قرار داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضایی شهردار کرمانشاه گفت:میدان بار کرمانشاه در مسیر چند تغییر که در آینده و در نقشه‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری لحاظ شده قرار دارد، اما مهمترین مسئله‌ قانون محدودیت تردد کامیون و در شهر به خاطر وجود میدان بار، دیزل آباد و عمده فروشان خیابان حداد عادل عملاً امکانپذیر نیست.

 وی افزود: بحث جابجایی مکان میدان بار فعلی از سال‌ها پیش مطرح بوده و این تکلیفی است که به شهرداری جهت خارج کردن میدان بار از مرکز شهر قرارداده شده در این راستا توافقاتی نیز با سرمایه گذارن جهت انجام این کار شده است، اما مهم برای شهرداری رفع دغدغه و نگرانی اعضا اتحادیه میدان بار و کسبه آن است که توسط سرمایه گذار و مشاور طرح باید در نظر گرفته شود.

 شهردار کرمانشاه ادامه داد: میدان بار فعلی از لحاظ امکاناتی، چون سردخانه و با سکول مجهز و برخی امکانات رفاهی با مشکل مواجه است که در صورت انجام جابجایی قطعاً در میدان بار جدید مد نظر خواهند بود.

 بازوند استاندار کرمانشاه گفت:کسبه میدان بار کسبه‌ای زحمت کش و پرتلاش هستند که کار سخت و طاقت فرسایی دارند و رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنان باید در برنامه‌های مدیران باشد اگر قرار بر جابجایی میدان باز هم باشد باید دغدغه‌ها و خواسته‌های کسبه آن مد نظر باشد.

 وی افزود: اگر قرار است سرمایه گذاری برای اجرای این طرح آورده شود چه بهتر که از کسبه خود میدان بار باشند در ضمن اگر ضرورتی برای انتقال میدان بار وجود دارد این کار انجام گیرد، ولی اگر خیلی ضروری و مشکل زا نیست بهتر است این کار انجام نشود.

 رضا ساسانی رئیس اتاق اصناف نیز گفت:خوشبختانه تفکر استاندار تفکری خوب و به روز می‌باشد و امیدواریم این تفکر بتواند راهگشای مشکلات استان باشد.

 وی افزود: چندین سال است که بحث انتقال میدان بار وجود دارد امام عملی نشده است و ممکن است فعلاً انجام نگیرد، ولی کاش به جای انتقال به فکر فراهم کردن امکانات رفاهی و آسفالت میدان بار فعلی باشیم

 ساسانی در پایان گفت:به کمیته تنظیم بازار استاندار نیز پیشنهاد می‌دهم جهت رونق کسب و کار کسبه میدان بار بحث تنظیم بازار میوه شب عید را به اعضا اتحادیه و کسبه میدان بار واگذار کنند خود این مجموعه نیز در بحث‌ها مشکلات میدان بارمشارکت بیشتری نمایند.

 

انتهای پیام/پ

 

کمیته تنظیم بازار استاندار

برچسب ها: صادرات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.