مانور رسانه‌ای ذوالفقار یار خراسانیم در همدان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین استان همدان از برگزاری مانور رسانه‌ای و پویش «ذوالفقار یار خراسانیم» همزمان با دهه فجر همزمان با سراسر کشور خبر داد.

مانور رسانه‌ای ذوالفقار یار خراسانیم در همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدتقی امیدی ساکت،مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: مانور رسانه‌ای و پویش «ذوالفقار یار خراسانیم» با هدف تکریم و شناساندن شهید «محمدحسین ذوالفقاری» همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و همراه با سایر استان‌ها در استان همدان آغاز می‌شود.

وی افزود: به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر، مانور باشگاه سایبری دانش‌آموزی در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: این مانور و پویش با توجه به معرفی شهید دانش‌آموز «محمدحسین ذوالفقاری» به عنوان شهید شاخص دانش‌آموزی در سال تحصیلی 96-97 به منظور تکریم و شناساندن این شهید بزرگوار به دانش‌آموزان نسل فعلی انقلاب و همچنین استفاده از ظرفیت و توانایی دانش آموزان در این زمینه با عنوان «ذوالفقار یار خراسانیم» از 3 الی 20 بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور به انجام می رسد.

وی ادامه داد: این مانور با هدف استفاده و شناسایی نیروهای انقلابی در حوزه فضای مجازی، تمرین انتقال پیام از دانش‌آموزان به آحاد جامعه، جریان‌سازی لازم در باب قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و تبیین مفهوم جهاد و به صورت ویژه جهاد کبیر برای نسل چهارم انقلاب و با محوریت دانش‌آموزان شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

امیدی‌ساکت تصریح کرد: دانش‌آموزان در سه بخش تولید محتوا شامل قالب‌های مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک، راه‌اندازی پویش و کمپین در شبکه‌های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: این مانور دانش‌آموزی با عنوان «ذوالفقار یار خراسانیم» برگزار می شود و در سایت دانش‌آموزی www.hamedan.beest.ir و همچنین فعالیت فراگیر در شبکه‌های اجتماعی آغاز می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مانور می‌توانند با محوریت این شهید و از طریق کانال‌ارتباطی @sayber1 در تولید محتوای مرتبط با موضوع مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/خ

 برگزاری مانور رسانه‌ای ذوالفقار یار خراسانیم در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.