احداث طرح های بهداشتی و درمانی توسط بسیج سازندگی

۳ طرح بهداشتی و درمانی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در مناطق کمتر برخوردار احداث شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  فرمانده سپاه فتح استان در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه سپاه و بسیج سازندگی در زمینه رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار همه توان خود را به کار خواهند گرفت گفت: تاکنون بسیج سازندگی استان در زمینه ارائه خدمات به مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها موفقت‌های خوبی داشته است.

سردار بوعلی با اشاره به خدمات انجام شده توسط سپاه فتح به ۶ روستای زلزله زده کرمانشاه افزود: با برنامه ریزی و تلاش مجموعه سپاه فتح، بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی توانستیم بیش از تعهدات پیش بینی شده انجام وظیفه کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: در راستای طرح تحول سلامت ۵۵ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دست اجرا بوده که هم اکنون از صفر تا حدود ۱۰۰ درصد پیشرفت کاری دارند.

اورنگ ایلامی افزود: در زمینه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از هر فرصتی استفاده می‌کنیم و مصصم به خلاقیت و نوآوری برای برطرف کردن مشکلات حوزه سلامت هستیم.

وی گفت: احداث و راه اندازی اورژانس جاده‌ای دشتروم بویراحمد، مراکز جامع سلامت در مادوان، پایگاه سلامت محله سادات یا رادک گچساران و پایگاه سلامت محله گلزار دهدشت از جمله اولویت‌های مشارکتی این دانشگاه با بسیج سازندگی است.

 

انتهای پیام/ش

موفقیت بسیج سازندگی در زمینه ارائه خدمات به مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.