همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی؛

همایش طرح ملی بصائر با حضور استاد «احمد ابوالقاسمی» برگزار می‌شود

همایش معرفی «طرح بصائر»با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و موسسه خیریه اهل بیت رسول خاتم (ص) و حضور استاد احمد ابوالقاسمی برگزار می‌شود.

همایش طرح ملی بصائر با حضور استاد «احمد ابوالقاسمی» برگزار می‌شودبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان» همایش معرفی «طرح بصائر»، 12 بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و موسسه خیریه اهل بیت رسول خاتم (ص) و حضور استاد احمد ابوالقاسمی برگزار می‌شود.

به گفته بخشایش، معاون فرهنگی موسسه خیریه اهل بیت علیه السلام رسول خاتم (ص)، با توجه به برگزاری موفق یازده دوره از طرح ملی بصائر، طی دو سال گذشته و تربیت 400 نیروی کارآمد قرآنی، این همایش در راستای معرفی دوازدهمین دوره طرح «بصائر» و همچنین جذب دانش پژوه برای دوره‌های جدید؛ با حضور ثبت نام شدگان طرح بصائر برگزار خواهد شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: در حالی که جلسات و کلاس‌های قرآنی که هم اکنون در سطح شهر تهران برگزار می‌شوند، بیشتر بر روی آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و صوت و لحن، تمرکز دارند، سعی می‌کنیم مباحث مربوط به مفاهیم و معارف قرآن کریم، مباحث مربوط به ولایت اهل بیت (ع) و... را در جلسات قرآنی پر رنگ‌تر کنیم.

بخشایش افزود: در واقع هدف ما از برپایی طرح ملی بصائر ارتقای علمی مدیران و مربیان مؤسسات قرآنی در حوزه مباحث ولایی و معارف و مفاهیم قرآن کریم است.

وی حضور دکتر مؤذن، از مؤلفین کتاب سواد رسانه‌ای آموزش و پرورش را پشتوانه علمی این طرح دانست و گفت: اساتید گرانقدر آقایان احمد ابوالقاسمی، شیخ حسین انصاریان، موسوی بلده و کاکاوند نیز از این طرح علمی حمایت می‌کنند.

معاون فرهنگی موسسه خیریه اهل بیت علیه السلام رسول خاتم (ص) در پایان گفت: این طرح به صورت کاملاً رایگان اجرا خواهد شد و در پایان به کلیه علاقه مندانی که بیش از 70 درصد امتیاز دوره را کسب نمایند، گواهی نامه معتبر از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و موسسه خیریه اهل بیت علیه السلام رسول خاتم (ص) اهدا خواهد شد.

گزارش اتقان می‌افزاید، این طرح در دو ترم آموزشی در نیمه دوم بهمن ماه (همزمان با ایام دهه مبارک فجر) و پس از برپایی همایش فوق الذکر، آغاز خواهد شد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این دوره، تا 10 بهمن ماه فرصت دارند، با مراجعه به پورتال مدیریت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص محل همایش و کلاس‌ها و نحوه برگزاری این طرح متعاقباً اعلام می‌گردد.

انتها ی پیام/

برچسب ها: قرآن ، اهل بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.