بسیج ظرفیتی مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی است

استاندار قزوین گفت: توانمندی‌های بسیج، در عرصه‌های مختلف نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارد و باید هر چه بیشتر از این توانمندی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در مجمع بسیج استان افزود: بسیج می‌تواند با ارائه طرح‌های کاربردی به حل مشکلات استان در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معیشیتی بپردازد.

زاهدی گفت: جمع شدن نخبگان در مجمع بسیج فرصتی است تا برای حل مشکلات و معضلات از راهبرد‌ها و اندیشه‌های آن‌ها استفاده شود چرا که بسیج دارای انگیزه بسیار بالایی برای حل مشکلات کشور است.

استاندار اضافه کرد: در دنیای امروز که بیشتر تحولات بر مبنای علم و اندیشه ورزی است، شکل گیری مجمع بسیج بسیار ارزشمند است، زیرا می‌تواند دستاورد‌های خوبی برای نظام داشته باشد.

وی بر توسعه اقتصادی در کشور و به تبع آن در استان قزوین تاکید و خاطر نشان کرد: باید سعی کرد با بهره برداری مناسب از ظرفیت‌های موجود، در اقتصاد جهانی حضور داشت و بتوان اهداف جهانی را دنبال کنیم.

استاندار در ادامه به چالش آب در استان اشاره کرد و گفت: با حضور نخبگان بسیجی در استان باید بتوانیم با اجرای طرح‌هایی که نیاز کمتری به آب دارند علاوه بر رسیدن به شکوفایی اقتصادی این منبع حیاتی را نیز حفظ کنیم.

زاهدی بر ارائه راهکار‌های علمی برای رفع بحران آب تاکید کرد و گفت: درباره آب باید طرحی ارائه شود تا بتوانیم از بحران فرونشست زمین، کاهش منابع زیر زمینی و خشکسالی عبور کنیم.

وی اضافه کرد: دولت آمادگی استفاده از طرح‌های کاربردی بسیج را دارد تا گامی برای رفع مشکلات برداشته شود.

استاندار درباره رونق اقتصادی در روستا‌های استان گفت:در حال حاضر دولت ۱۳۳ میلیارد تومان برای اشتغالزایی روستایی و ۲۷۰ میلیارد تومان نیز برای اشتغالزایی فراگیر استان قزوین در نظر گرفته است و امیدواریم بتوانیم امنیت غذایی را خود را تامین و از توانمندی بسیج در این زمینه به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برگزاری مجمع بسیج استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار