بررسی پرونده مدیر خاطی در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش

نماینده انجمن حمایت از حقوق کودکان از بررسی پرونده این مدیر در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش خبر داد.

با وکالت انجمن کودکان پرونده دانش آموزجیرفتی پی گیری شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سارا باقری که به نمایندگی از انجمن حمایت از حقوق کودکان وکالت دانش آموز جیرفتی را عهده‌دار شده، از بررسی پرونده این مدیر در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش خبر داد.

وی با بیان اینکه وضعیت جسمی و روحی این دانش آموز رو به بهبود است، گفت: دانیال (دانش‌آموز مجروح) بعد از ۱۸ روز به مدرسه بازگشته است و وضعیت نسبتا خوبی دارد.

باقری اضافه کرد: از رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت درخواست کرده‌ام تا خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناسی در اختیار وی قرار دهند تا بتواند با صحبت درباره این اتفاق، هرچه سریع‌تر به وضعیت عادی بازگردد.

وی با اشاره به اینکه متهم این پرونده در حال حاضر به قید وثیقه آزاد شده است، افزود: این مدیر خاطی به دنبال کسب رضایت از خانواده رفیعی (دانش‌آموز مذکور) است، اما تا کنون تصمیمی در این مورد از سوی خانواده دانیال اتخاذ نشده است.

این فعال حقوق کودک با اشاره به جلسات برگزار شده با حضور رئیس آموزش و پرورش جیرفت و معلمان این مدرسه تصریح کرد: این مسئولان قول مساعدت و همکاری در مورد وضعیت این دانش آموز را داده و اعلام کرده‌اند که به دنبال شرایط به وجود آمده، به خانواده رفیعی به لحاظ مادی و معنوی کمک خواهند کرد.

اوایل دی ماه گذشته بود که  تنبیه دانش‌آموزی در جیرفت این‌بار توسط مدیر مدرسه خبرساز شد.

خبری که در ادامه به عذرخواهی رییس آموزش و پرورش جیرفت از خانواده دانش آموز و اخراج مدیرمدرسه منجرشد.

در پی این حادثه انجمن حمایت از حقوق کودکان وکالت این دانش‌آموز را برعهده گرفت.

انتهای پیام/ح

وکالت پرونده دانش آموز جیرفتی توسط انجمن کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mojtaba
۲۰:۲۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
با سلام. بنده معلم هنرستان بخش جنگل شهرستان رشتخوار در خراسان رضوی هستم. روز شنبه 30 دی 96 شیشه پنجره کلاس توسط دانش آموزی که قصد داشت از پنجره وارد کلاس شود شکسته شد و نوک بینی اینجانب در اثر برخورد شیشه برداشته شد و خونریزی شدیدی داشت که منجر به عمل جراحی شد و بینی اینجانب برای همیشه ناقص شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام , مدیر باید اخراج شود .باید بررسی و رسیدگی بشه
آخرین اخبار