سردار مقیمی خبر داد

شناسایی و دستگیری دلالان ارز آغاز شد

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: مأموران پلیس آگاهی در حال شناسایی خریداران و فروشندگان بازار ارز و افراد تاثیر گذار در این زمینه هستند.

شناسایی و دستگیری دلالان ارز آغاز شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه همایش رؤسای اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراسر کشور در خصوص نوسانات اخیر دلار و ارز و ورود پلیس به بازار آزاد ارز، اظهار داشت: با درخواست رئیس‌کل بانک مرکزی جلساتی برگزار شده تا بتوانیم اقدامات لازم را برای جلوگیری از سوءاستفاده از ارز در بازار طراحی کنیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در حال شناسایی خریداران و فروشندگان بازار ارز و افراد تاثیر گذار در این زمینه هستند.

سردار مقیمی با اشاره به برخورد پلیس در سال های گذشته در بازار ارز گفت: قطعاً مثل در گذشته در خیابان‌ها دستگیری نخواهیم بود و اقدام ما در این زمینه متفاوت است.

وی با بیان اینکه در حال بررسی و شناسایی تأثیر گذاران در بازار ارز و حامیان و پشت پرده آنها هستیم، ادامه داد: البته مشخص شده که این افراد چه کسانی هستند.

این مقام ارشد پلیس آگاهی کشور با تاکید بر اینکه به برخی از افراد تذکراتی داده شده و تعدادی را نیز دستگیر خواهیم کرد، ادامه داد: البته تعداد افرادی که در خیابان، مبادرت به خرید و فروش ارز می‌کنند، مغازه‌دارانی هستند که می‌توانند در بازار ارز تأثیرگذار باشند.

سردار مقیمی با اعلام این مطلب که از اعلام سایر جزئیات معذور است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بانک مرکزی اقدامات مهم و رضایت‌بخشی را در حوزه ارز داشته باشیم.

انتهای پیام/

 ورود پلیس به بازار ارز آزاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
باید مجازات شوند
United States of America
احمد
۲۳:۲۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
دلالان را هرچه زودتر در ملاعام مجازاتشون کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
باید با دلالان برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ابوالحسن
۱۶:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
خیلی عالیه درود بر شما
آخرین اخبار