خدمت رسانی به 17 هزار خانوار مددجوی مناطق محروم

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد استان ۹۵۴ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان برای ارائه خدمت به حدود 17 هزار خانوار مددجو در سال جاری هزینه کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۱۶ هزار و ۸۴۷ خانوار از جمعیت تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق با ضریب محرومیت شش، هفت و هشت قرار دارند.

محبی با اشاره به اینکه ۹۵۴ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان برای ارائه خدمات مختلف به مددجویان این مناطق از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شده است افزود: ۱۲۰ میلیون تومان جهیزیه، ۷۵۹ مورد لوازم منزل ازجمله یخچال و پنکه با اعتبار ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پرداخت ۶۰ میلیون تومان وام ضروری و ۱۸۹ میلیون تومان کمک موردی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در این مناطق است.

وی با اشاره به نبود امکانات و شرایط مطلوب در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به‌منظور ارائه سبد غذایی به هزار کودک زیر پنج سال دچار سوءتغذیه در این مناطق ۱۵۴ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان در ۹ ماهه سال جاری هزینه شد.

محبی پرداخت ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای فرانشیز درمانی مددجویان مناطق محروم را از دیگر خدمات کمیته امداد در این مناطق دانست و گفت: هزار و ۱۱۳ دانشجو و ۷۳۵ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم ساکن هستند که در ۹ ماهه سال جاری ۵۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شهریه دانشجویی و ۱۰۳ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان این مناطق هزینه شده است.

 

انتهای پیام/ش

 ارائه سبد غذایی به هزار کودک دچار سوءتغذیه در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.