برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همدان

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همدان با حضور دکتر اوحدی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همدان  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان همدان با حضور دکتر اوحدی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، دکتر حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرمانداران و مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدا استانداری برگزار شد.

‎ این جلسه در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری به مسئولین ابلاغ و طرح‌هایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تعریف و در حال اجرا است، برگزار شد تا با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی استان، نسبت به مشکلات و موانع موجود در تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی شود.

 سید اسکندر صیدایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با تشریح ساختار اقتصاد مقاومتی آن پرداخت.

 حمیدرضا حاجی بابایی،نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به تاثیرگذاری اقتصاد مقاومتی در توسعه استان، دانش بنیان کردن اقتصاد را مهم‌ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

همچنین  محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های استان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر تلاش مضاف مدیران دستگاه های اجرایی در جهت حل مشکل بیکاری تاکید کرد.

در پایان این جلسه نیز دکتر اوحدی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

جلسه اقتصاد مقاومتی در همدان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار