انهدام ۷ باند قاچاق در گیلان

بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از 7 باند قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر گیلان در یک عملیات ویژه با همکاری و تعامل سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضا موفق شدند در یک ماه گذشته بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مخدر از نوع شیشه، گراس، تریاک، هروئین و حشیش کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه ۳۳ قاچاقچی از استان‌های گیلان، البرز، فارس، هرمزگان و کرمان در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: این مقدار از مواد مخدر از ۷ باند قاچاق، در محور‌های ورودی شرق، غرب و جنوب گیلان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر گیلان در ۱۰ ماه گذشته موفق شدند حدود ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در سطح استان کشف کنند، اعلام کرد: ۶۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این راستا منهدم شد.

سرهنگ احدی از اجرای طرح والعادیات ۸ در استان خبر داد و افزود: در اجرای طرح والعادیات ۸ نیز بیش از ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از هزار و ۲۰۰ خرده فروش کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: کشف مواد مخدر در گیلان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد و دستگیری عاملان قاچاق نیز نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

 

 

انتهای پیام/ع

 

کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.