کریمی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ترک خوردن سقف بیمه فرهنگیان در برخی شاخص‌ها/ فعالیت 7 هزار مرکز درمانی برای ارائه خدمات

معاون توسعه و پشتیبانی با اشاره به فعالیت هفت هزار مرکز درمانی از ارتقای پوشش بیمه ای فرهنگیان در برخی شاخص ها خبر داد.

ترک خوردن سقف بیمه فرهنگیان در برخی شاخص ها/ فعالیت 7 هزار مرکز درمانی برای ارائه خدماتگودرز کریمی‌فر مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تعهدات بیمه‌ای فرهنگیان عنوان کرد: بیمه تکمیلی را به شکل صندوقی انجام می‌دهیم و به‌ ازای هر فرد 27 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود، در حالی که حداقل مبلغی که بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه‌گذار اعلام کرده است، 60هزار تومان بود اما برای فرهنگیان همچنان تا مبلغ 27 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد‌: در برخی شاخص‌ها مانند زایمان، تعهدات بیمه‌ای از یک میلیون به یک میلیون و 200هزار تومان، برای عینک از 50هزار به 70 هزار تومان، برای آمبولانس داخل شهری از 60 هزار به 100 هزار تومان و برای آمبولانس خارج شهر از 100هزار تومان به 200تعرفه‌ها افزایش پیدا کرده است.

7000 مرکز درمانی طرف قرارداد وزارت آموزش و پروش هستند

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: 7 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد داریم که فرهنگیان با مراجعه به این مراکز و از طریق دفترچه‌های بیمه‌ای هولوگرام دار بدون سقف هزینه‌ای کارهای درمانی خود را انجام می‌دهند.

کریمی‌فر بیان کرد: علاوه بر این مراکز، فرهنگیان در مراکزی که خارج از تعداد مذکور باشد می‌توانند روند بیمه‌ای خود را داشته باشند اما برای دریافت هزینه‌های خود از بیمه فرآیندی 10 تا 20 روز زمان لازم است که این روند اداری طبیعی است و قطعاً پس از اجرای کامل کار تعهدات بیمه‌ای برای فرهنگیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: البته در 7 هزار مرکز درمانی بدون هرگونه روند اداری و صرفاً با وجود دفترچه هولوگرام‌دار فرآیند درمان به نتیجه می‌رسد و گذراندن روند اداری نخواهیم داشت.

افزایش تعهدات بیمه‌ای برای فرهنگیان

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش تعهدات بیمه‌ای نظیر خدمات دندانپزشکی به بیمه فرهنگیان یادآور شد:‌ برای تعهدات بیمه‌ای حداقل هزینه را برای فرهنگیان در نظر گرفتیم، به همین خاطر پوشش بیمه‌ای برای برخی شاخص‌ها وجود دارد و مواردی همچون هزینه‌های دندانپزشکی نیازمند افزایش مبالغ بیمه‌ای است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
بیمه آتیه سازان به فرهنگیان هزینه دندان اصلا نمیده چرا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۲:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
الان دوماهه فرهنگیان مدارک پزشکی رو که هزینه کردن به بیمه دادن ولی هنوز یک ریال هم بهشون داده نشده چرا ؟؟؟
خواهشن پیگیری کنید.
آخرین اخبار