فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد؛

تکذیب درگیری نیروهای عراقی با نیروهای دموکراتیک سوریه

فرماندهی عملیات مشترک عراق اخبار مربوط به درگیری ارتش عراق و نیروهای دموکراتیک سوریه در مرز دو کشور را رد کرد.

درگیری نیروهای عراقی با نیروهای سوریه دموکراتیک تکذیب شدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اخبار مربوط به بروز درگیری میان ارتش عراق و نیروهای موسوم به دموکراتیک سوریه در مرز دو کشور را رد کرد.

رسول در بیانیه روز چهارشنبه خود در عین حال تاکید کرده است: ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای الحشد الشعبی، وظیفه تامین امنیت مرز عراق و سوریه و جلوگیری از ورود تروریست ها به خاک این کشور را بر عهده دارند.

وی گفت: خبر بروز درگیری با نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) را نمی توانیم تایید کنیم و تاکنون اطلاعاتی در این زمینه به دست ما نرسیده است.

گفتنی است برخی رسانه ها طی دو روز گذشته از بروز درگیری هایی میان نیروهای عراقی و نیروهای موسوم به دموکراتیک سوریه خبر داده بودند.

درهمین حال طی چند روز گذشته نیرو و تجهیزات نظامی عراق در این مناطق تقویت شده است.

یک فرمانده الحشد الشعبی در استان الانبار روز دوشنبه از گسیل نیروهای نظامی عراق به مناطق مرزی با سوریه در پی عقب نشینی غیر مترقبه گروه موسوم 'قسد' خبر داد.

قطری العبیدی گفته بود که تجهیزات نظامی عراق درمرز با سوریه تقویت شده و نیروهای مختلف نظامی و امنیتی عراق شامل ارتش و الحشد الشعبی و سایر یگان ها در مناطق مرزی مستقر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار