دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان دشتستان

رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت:با انجام اقدامات فنی و پلیسی و جمع آوری مدارک و مستندات میدانی ماموران انتظامی دشتستان عامل تیراندازی در دشتستان را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ  سید جواد رضوی  بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در برازجان برقرای امنیت در  دشتستان  را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از مشارکت مردم در ماموریت‌های پلیس اظهار داشت:  با مشارکت همه جانبه مردم و تلاش و رصد شبانه‌روزی پلیس  امنیت در دشتستان برقرار و پایدار است.

وی از کاهش جرایم خشن در  دشتستان خبر داد و  خاطر‌نشان کرد: برقراری امنیت و احساس امنیت در دشتستان با تلاش نیروی انتظامی و مشارکت مردم محقق و این مهم سبب کاهش جرائم خشن شده است

 رئیس پلیس شهرستان دشتستان با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تیرخوردگی فردی با هویت معلوم و اعزام وی به بیمارستان، ماموران انتظامی دشتستان بالافاصله در محل حاضر شدند. 

سرهنگ رضوی  با بیان اینکه عامل تیراندازی متواری شده بود خاطر نشان کرد:با بررسی مأموران مشخص شد فردی با یک قبضه اسلحه اقدام به شلیک تیر به سمت فرد مضروب کرده و سپس از محل متواری شده است.  

 وی با اشاره به دستگیری ضارب در کوتاه‌ترین زمان تصریح کرد:با انجام اقدامات فنی و پلیسی و جمع آوری مدارک و مستندات میدانی ماموران انتظامی دشتستان عامل تیراندازی در دشتستان را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان با بیان اینکه متهم در بازجوییها و تحقیقات بهعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات و درگیریهای قبلی با شاکی عنوان کرد گفت: یکی از موثرترین راهکارهای پیشگیری از اینگونه جرایم همکاری عموم مردم در خصوص حل اختلافات از طریق مراجع قانونی است.

انتهای پیام/م

عامل تیراندازی منجر به جرح در دشتستان دستگیر شد

برچسب ها: سرقت ، اخبار حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.