دوچرخه‌هایی که اپل برای کارمندانش خریده است +فیلم

شرکت اپل برای راحتی کارمندانش در رفت و آمد به کمپ 5 میلیارد دلاری خود دوچرخه‌هایی تدارک دیده است.

دوچرخه اپل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل برای رفاه کارمندانش در کمپ جدید 5 میلیارد دلاری خود تعداد زیادی دوچرخه‌هایی خریداری کرده است. از آن جایی که از پارکینگ تا ساختمان اصلی 10 دقیقه پیاده راه است، اپل 1000 دوچرخه مجانی را برای کارمندانش فراهم کرده است. دوچرخه ها بدون لوگو هستند و به رنگ خاکستری مخصوص اپل هستند.

اپل 1000 دوچرخه رایگان و 2000 جایگاه پارک دوچرخه را در محیط کمپ برای کارکنان خود فراهم می کند. بیشتر غول‌های فناوری برای کارکنان خود دوچرخه رایگان فراهم می‌کنند اما مزیت دوچرخه اپل، طراحی آن به صورت minimally (حداقلی و ساده) طراحی شده است. 

سال 2011 وب سایت Wired تصویری از دوچرخه های نقره ای اپل که در مرکز قدیمی این شرکت قرار داشتند، منتشر کرد. این دوچرخه ها هیچ لوگویی ندارند به شکلی که حتی روی لاستیک آنها نیز لوگویی دیده نمی شود (تصوی متعلق به دوچرخه های قدیمی است).

دوچرخه های جدید توسط شرکت Public Bikes طراحی شده که به فیسبوک، موزیلا و Square نیز دوچرخه فروخته شده است. اما این کارخانه در سایتش فهرست شرکت هایی که با آنها کار می کند نام اپل را نیاورده است.

طبق گفته The Wall Street Journal دوچرخه‌ها به صورت سفارشی ساخته و به رنگ خاکستری مخصوص اپل رنگ‌آمیزی شده اند. فیلم زیر توسط یکی از کاربران در فضای مجازی منتشر شده است.

دوچرخه هایی که اپل برای کارمندانش خریده است +فیلم

انتهای پیام/

 دوچرخه های اپل با رنگ خاکستری مخصوص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار