در اختتامیه جشنواره ملی نوآوری مطرح شد؛

حمایت دولت و معاونت علمی از جشنواره ملی نوآوری محصولات ایرانی/ مدیریت نوین جایگزین مدیریت منسوخ شود

دبیر جشنواره ملی نوآوری با اشاره به حمایت‌هایی از محصولات ایرانی گفت: امسال دولت و معاونت علمی ریاست جمهوری هم در کنار ما قرار گرفتند و از محصولات برتر حمایت می‌کنند.

حمایت دولت و معاونت علمی از جشنواره ملی نوآوری محصولات ایرانی/ مدیریت نوین جایگزین مدیریت منسوخ شودبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی اسدی دبیر جشنواره ملی نوآوری در مراسم اختتامیه این جشنواره که صبح امروز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، درخصوص اهداف این جشنواره اظهار کرد: هدف ابتدایی برای برگزاری این جشنواره نهادینه کردن فرهنگ نوآوری و جریان‌سازی در خصوص آن بود.

دبیر جشنواره ملی نوآوری با اشاره به اینکه در بحث نوآوری خلأهایی موجود است، گفت: سعی کردیم با توجه به قوانین موجود در اقتصاد مقاومتی به رفع این خلأهای موجود بپردازیم تا نوآوری در تولید محصولات جدی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: جز فرهنگسازی، شناسایی محصول برتر حوزه فناوری ایرانی یکی دیگر از اهدافی بود که ما به دنبال محقق کردن آن بودیم و در سال ابتدایی برگزاری این جشنواره سعی کردیم تا با پایه علمی و ایجاد فضای دانشگاهی کار را پیش ببریم، اما امسال روند کمی تغییر یافته و در کنار کار دانشگاهی دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در کنار ما قرار گرفته است.

اسدی در خصوص محصولاتی که مورد تقدیر قرار گرفتند، یادآور شد: پس از ارزیابی‌هایی که انجام گرفت، 37 محصول مورد شناسایی قرار گرفته‌اند که 21 محصول به مرحله بعد رفتند و از میان آنها 16 محصول برتر از میان 14 شرکت به عنوان محصول برتر حوزه خلاقیت و فناوری ایرانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت؛ امید است این روند ادامه‌دار باشد تا محصولات خلاق ایرانی مورد شناسایی و تقدیر قرار گیرند.

دانشگاه کارخانه آدم‌سازی است

داوود رشت‌چیان معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در ادامه این اختتامیه با اشاره به اینکه دانشگاه، کارخانه آدم‌سازی است، گفت: کاری که دانشگاه انجام می‌دهد این است که محصولات مورد نیاز را با توجه به دانش دانشجویان تولید کند.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: برای آنکه بتوانیم در دنیای صنعتی مسیر سالمی را طی کنیم، باید مدیریت نوین جایگزین مدیریت‌های منسوخ گذشته شود تا با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور مدیریت درست و روشنی انجام شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار