داعش درصدد تکمیل محاصره نوار غزه بود

سرویس امنیت داخلی فلسطین با پخش فیلمی از اعترافات عناصر گروه تروریستی داعش، از نیت شوم آنها پرده برداشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، سرویس امنیت داخلی فلسطین شامگاه پنجشنبه تصویری ویدئویی منتشر کرد که اعترافات دو تن از اعضای (گروه وهابی صهیونیستی) داعش را نشان می دهد که از سینای مصر به نوار غزه آمده بودند.

اظهارات این دو نفر که از گروه داعش فرار کرده اند نشان می دهد این گروه تروریستی قصد داشت محاصره اسرائیل علیه نوار غزه را کامل کند. سرویس امنیت داخلی در نوار غزه در پایان این ویدئو، تصاویری آرشیوی از حمزه الزاملی، از اعضای داعش منتشر کرد که اعتراف می کند پیش از فرارش از نوار غزه و رفتن به سینا، تجهیزات رزمندگان فلسطینی را سرقت کرده است.

الزاملی در بیانیه‌ای که داعش از «ولایت سینا» در چهارم ژانویه منتشر کرد و به تکفیر گردانهای قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس») اقدام کرد، نشان داده شده بود. وی، شهید موسی ابوزماط را به اتهام قاچاق سلاح برای مقاومت فلسطین و این گردانها به اعدام محکوم کرده بود.

اشغالگران صهیونیست دو هفته پیش یک تونل متعلق به مقاومت فلسطینی را بین نوار غزه و مصر به ادعای اینکه برای قاچاق تجهیزات رزمی استفاده می شود بمباران کرده بود. این اقدام رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پس از آنکه گروه تروریستی داعش در سینا یکی از اعضای مصری خود را پس از فاش شدن همکاری اش با گردانهای قسام و انتقال سلاح و تجهیزات رزمی برای آنها اعدام کرده بود، صورت گرفت. داعش در این کلیپ ویدئویی به شدت به جنبش حماس و شاخه نظامی آن گردانهای قسام حمله کرد و به «کفر و ارتداد» آنها فتوا داد و خواستار اجرای حملات مسلحانه علیه آنها در نوار غزه شده بود.

انتهای پیام/

تلاش داعش برای محاصره نوار غزه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
انشالله داعش هرچه زودتر بره به جهنم نابود بشن
آخرین اخبار